سازه همسان تبریز 09141149818

کامپوزیت آلوبوند امارات تبریز Alubond usa

سازه همسان تبریز 09141149818

کامپوزیت آلوبوند امارات تبریز Alubond usa

فعلیت های شرکت سازه همسان تبریز

شرکت سازه همسان تبریز در زمینه اجرای نمای کامپوزیت و کرتینگ وال، از سال 1385 شروع به فعالیت نموده و تا کنون رزومه قابل قبولی در زمینه های مختلف و مرتبط با صنعت ساختمان بر جای گذاشته است.

شرکت سازه همسان تبریزهم اکنون با پشتوانه سالها تجربه کاری و با همکاری مجرب ترین کادر اجرایی در زمینه های زیر مشغول فعالیت می باشد:

·         واردات، فروش و توزیع پانل کامپوزیت با برند Alubond و HTBOND

·         طراحی، محاسبه و اجرای نمای کامپوزیت

·         طراحی، محاسبه و اجرای نمای فرم لس ( شیشه ایی)

·         فروش و اجرای نمای HTWALL

این شرکت با موجودی انبار و رنگ بندی قابل توجه دو برند Alubond U.S.A و HTBOND آلمان تامیین کننده ورق بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شمالغرب کشور می باشد.

تحویل سریع، قیمت مناسب و ارائه گارانتی اصلی باعث گردیده تا همکاران و مشتریان شرکت به راحتی  ورق مورد نیاز خود را با اطمینان تهیه نمایند.

شرکت سازه همسان تبریز تنها نماینده انحصاری ورق کامپوزیت HTBOND آلمان در ایران می باشد. ورق  HTBOND که هم اینک به علت اولین سال حضور در بازار کشورمان با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد یکی از با کیفیت ترین ورق های موجود می باشد. برند HTBOND  متعلق به شرکت آلمانی  HTWALL ZEITH. GmbHمی باشد. مرکز اصلی این شرکت در شهر کلن آلمان بوده و محصولات آن در سه کارخانه عظیم در کشورهای جمهوری چک، هند و چین تولید می گردند. کلیه پانل های HTBOND که در هر یک از کارخانه های این شرکت تولید می گردند تحت کنترل مستمر شرکت مادر بوده و کیفیت یکسان به همراه گارانتی 15 ساله رنگ و متریال را دارا می باشند .

شرکت HTBOND ZEITH  دارای کارخانه تولید کویل آلومینیوم بوده و از آلیاژ3003 برای تولید ورق کامپوزیت استفاده می نماید. کارخانه تولید کویل آلومینیوم  این شرکت به همراه خط رنگ آن در کلن آلمان واقع گریده که پس از رنگ کویل جهت تبدیل به ورق کامپوزیت  به کارخانه های اقماری این شرکت در جمهوری چک، هند و چین ارسال می گردد. رنگ استفاده شده در ورق های HTBOND از کارخانه PPG آمریکا تهیه می گردد که بزگترین کارخانه تولید رنگ مخصوص پوشش فلزات در جهان می باشد. به منظور محافظت رنگ ورق، روی آن با یک لایه رزین PVDF تهیه شده از شرکت KYNAR آلمان پوشانده می شود. در خطوط تولید کامپوزیت این شرکت برای چسباندن آلومینیوم به لایه پلی اتیلن از چسب مولوکولار تولیدی HENKEL استفاده می گردد. شرکت آلمانی  HTWALL ZEITH. GmbHاز معدود تولید کنندگان ورق کامپوزیت میباشد که تولید کننده کویل آلومینیوم نیز می باشد. این امتیاز به همراه استفاده از تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید که باعث کاهش نیروی انسانی می گردد باعث شده تا این شرکت بتواند محصول خود را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند.

 

هدف از ساخت یک نما برای سازه، علاوه حفاظت و مسائل فنی و فیزیکی خلق یک اثرهنری ماندگار و زیبا می باشد.لازم نیست تا هزینه بالایی برای این کار اختصاص دهیم تنها با مشورت و صرف هزینه ایی که حتی یک صدم هزینه نما نیز نمی شود می توان یک اثر منحصر به فرد را ایجاد نمود.

شرکت سازه همسان تبریز با همکاری آرشیتکت های جوان در زمینه طراحی نماهای کامپوزیت و سایر نماها، این امکان را فراهم نموده است تا نتیجه و حاصل هزینه ایی را که خواهید نمود را قبل از اجرا ببینید.همچنین این شرکت برای اولین بار خدمات محاسبه ورق کامپوزیت را ارائه می دهد تا تک تک کاست ها بصورت محاسبه شده توسط اکیپ اجرایی در جای خود قرار گرفته و جلوی پرت اضافی ورق گرفته شود.این کار باعث کاهش پرت ورق تا 20 درصد می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد